2020. május 12., kedd

Válogatás kiadványaim közül

Kedves Olvasó!

Barátaim!

Kiadványaim tartalomjegyzékét: CD címét, dalok és szerzőinek névsorát a karantén áldásos magányában összeírtam és az érdeklődők a blogomban (naplómban) megtalálhatják.
Aki vásárolna, kérem a lap alján található megjegyzés rovatba írjon értesítést. Bármilyen más üzenet is jó! 


Ez a CD (2000.-) LP (3500.-) formátumban is kapható
 










 P. nagy Ferenc, Tihanyi Gyula és Ébel Attila volt a nagy trió, akikkel a lemezt készítettük.
 Ők sajnos már nincsenek velünk. (1200.-)


 Három részes CD.  Az első saját szövegű dalok gyűjteménye a Küzdelemről. (1200.-)


 Három részes CD.  A második költők versei a Küzdelemről. (1200.-)


 Három részes CD.  A harmadik a zsoltáros Dávid énekei a Küzdelemről. (1200.-)


 Harmincnégy dal a kortárs költészet alkotóinak verseire. (1200.-)


 A kortársság nem csak a fizikai együttlét,  hanem a lelkiekben is követeli helyét. (1200.-)


 Az 1849-es bukás után a költészet kereste hangját,  az olvasót, a hazát! (1200.-)


Kiegészítés nemzeti ünnepünk dalaihoz. (1200.-)


  A Hetek költői közül. (1200.-)


 Kárpátalja költője. (1200.-)


  Kárpátalja költője. (1200.-)


 Szenci Molnár Albert Psalmus Ungaricus (1200.-)


 Szenci Molnár Albert Psalmus Ungaricus (1200.-)


 Dalaim (1200.-)


  Dalaim (1200.-)


 12 dal Garam Dániel, Rósz György, Tóth Béla Tamás és Fülöp László támogatásával. (1200.-)


 Rósz György hangszerelte a dalokat. (1500.-)


 A fohász nélkülözhetetlen, ahogy az imádság is, 
de énekszóval megemelkedik mindkettő. (1200.-)


 A Hangfoglaló program  településeinek közönségétől kapott versek kiadványa. (1200.-)


 Angyalföld költője. (1200.-)


 A Hetek költői közül. (1200.-)


 Az evangélikus költő verseit örömmel énekeltem. (1200.-)


Sárospatak fogadta a Beregszászról érkezett költőt. (1200.-)


 A Kanadában elhunyt költő énekelt versei. (1200.-)


Az Exkluziv Music kiadása. 
Varga Mihály szerkesztette. (1200.-)

 100 dal 4 CD és a szövegkönyv. (3000.-)

 Kaiser László interjú kötete, amit írásaimmal egészítettem ki. (1500.-)

300 költő 1400 megzenésített  verse és életrajz,  megjelent könyvek jegyzéke. 
Kész adatbázis versbarátoknak. Pendrive-on is. (10000.-) 


 92 vers kottája és a CD,  amiről meghallgathatod a könyvet mp3-ban. (2100.-)


Gülch Csaba verses könyvét 18 dallal egészítettem ki,  a könyv végében lakik. (2000.-)

2 megjegyzés:

  1. Üdvözletem! Azt hallottam, hogy Serfőző Simon és Kalász László verseit is énekelte zenei kísérettel. Melyik kiadványon szerepelnek (dondolom a DVD-n), mert nem láttam a CD borítókon. Valamint melyik évben készült a "Nagy trió voltunk mi négyen" album? Azt megkaptam MP3 formátumban.
    Kamionvezető vagyok, vezetés közben szoktam hallgatni hangoskönyvet és énekelt verseket. Az Ön előadói művészete nagyon tetszik nekem.
    Köszönettel: Bozsér József (+36302890109)

    VálaszTörlés